AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
390

Titaninteriör + fälgfråga M5 E39

JoProPro-medlem
2.290
Johan (AutoPower)
2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport
2007 BMW 335i cabriolet
Hej!

Blev lite besviken när jag insåg hur dålig kvaliteten på BMW:s titaninteriör var. den ser hemsk ut runt navit + växelspaken efter bara 3 år! lämnar BMW någon slags goodwill på dessa delar? när jag köper nya, är det samma dåliga kvalité eller har BMW förändrat något?
om de är lika dåliga nu så köper jag något annat. nån som har nåt kul förslag? gärna kolfiberlook....
och så fälgarna. de verkar vara lika känsliga som interiören. hur bättrar man dem? finns det färg att köpa, eller måste de lämnas in till någon specialfirma?

Tacksam för svar.

Mvh Johan
Kolla det där om fälgarna med Asken, har har ju såna på sin 540 och vet kanske hur man ska gå till väga.

www.malte-racing.com
JoProPro-medlem
2.290
Johan (AutoPower)
2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport
2007 BMW 335i cabriolet
Nu kan jag svara på min egen fråga. BMW har förlängd garanti på växelspaksknoppen fr o m 9/98 till 10/99, när problemet fixades. så då sparde man en tusing då!
tyvärr verkar det inte gälla övrig titaninredning.

Mvh Johan
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
Johan: Har tyvärr inga svar på dina frågor, men kommer din bil upp i galleriet så småningom eller? Jag är mycket intresserad...
bridgestone
När ska vi dra ett M5 race Johan ;-)Hur går din?
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Trevlig bil Johan :)

Dock är det inte bara m5orna som har det problemet utan det gäller hela 5 serien igenom. Fattar inte hur det kan slitas så snabbt!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.