AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
3.408

BMW CS bilvårdsdag! Vårupptakt i Jönköping 22 mars

Ma
147
Marbj
Bmv M3 cab -97
Bmw 320d touring -11
Den 22 Mars Välkomnar Jönköpingssektionen dej att vara med på en Bilvårdsdag i Mullsjö. Kl 14 00 kommer portarna öppnas på Mullsjö Bilcenter för oss. Vi kommer få tips och råd och få se när ett proffs polerar. Man kommer kunna köpa bilvårdsprodukter och bilvårdsbehandlingar till rabatterade priser. Kostnad för hela eftermiddagen blir 50 kr då ingår kaffe och smörgås.
Vi vill att du anmäler dig här på tråden senast en vecka innan alltså den 15 mars.
Adressen är Garverigatan 4, Mullsjö
Välkommen önskar Johan, Amet, Maria och Martin IP: ...[.185.11]
AM
2.177
AMET
Bmw 320da - 09
Bmw I3

CS 7425
Det ska bli trevligt o samtidigt ser framemot
Putsträffen i dessa vinterdagar.

Det var trevligt sist vi var där:)
Visa användare
2.783
Grabber
BMW 318dT ´11
Ska blir roligt om inget oväntat händer vilket å andra sidan väntar jag på ;)
Ma
147
Marbj
Bmv M3 cab -97
Bmw 320d touring -11
Hej nu börjar det bli dags att anmäla sig till putsträffen så att du blir rustad inför vårens bilputsning. 15 mars är sista anmälningsdag här i tråden.
Väl mött
Johan Amet Maria Martin
os
563
ostmacka
540i/6 -95
X5 3.0i -04
735i -89

Tyvärr missar jag detta då jag åker bort den helgen :(
Z4
827
Z4 Maria
BMW M4
BMW 420D Gran Coupé M-Sport
Nu ser man verkligen fram emot putsträffen, det ska bli himla trevligt! Glöm nu inte anmäla er gott folk.
Ma
147
Marbj
Bmv M3 cab -97
Bmw 320d touring -11
Hej
Vill på detta sätt sent på fredagskvällen meddela att vi tyvärr måste ställa in putsträffen då Kristian , vår polerare och föredragshållare, idag slet av sig hälsenan. Imorgon skall han opereras. Vi tänker på honom och hoppas att det går bra. Men som ni förstår så måste vi pga detta ställa in vårens första träff.
Vi kommer under våren ha spontana träffar som utannonseras på www.autopower.se under sammankomster och under Jönköping. Håll utkik där så blir du uppdaterad på vad som händer.
Hoppas att vi ses senare i vår och sommar.
Mvh
Martin, Amet , Maria och Johan
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.