AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.541

Aux i BMW e39 -01>

j.
4
j.94@live.se
530i Touring -01
Tjenare! Jag vet att det finns flera olika diskussioner om aux i bmw e39 men jag tycker inte man får nått bra svar på vad som ska göras.
Jag har en nyare CD läsare i min bil så "bmwe392001" tips funkar inte för mig... Skulle vara guld värt om någon kunde skriva hur man går till väga!
Tack på förhand!
He
3.464
Hewi
530iM-00 Immolarot II
118D-08 Karmosinröd
Sök på google eller direkt på Ebay om du inte vill kontakta en bilstereobutik , det finns massor av alternativ Länk
Visa användare
ProPro-medlem
5.122
olaO
M5 e39 -00
Carbon Schwartz
525ix MT -10
Titansilber Metallic
Det jag har kommit fram till vad som gäller ang detta finns i denna tråd: Länk mycket hänger på när grejerna är byggda vilken lösing man väljer.

Min bil:

Länk

j.
4
j.94@live.se
530i Touring -01
Jag är ju mest inne på att bygga en egen kabel och det jag behöver veta är vilka stift jag ska koppla in kablarna på..
Visa användare
ProPro-medlem
5.122
olaO
M5 e39 -00
Carbon Schwartz
525ix MT -10
Titansilber Metallic
j.94@live.se: Du hittar rätt stift om du googlar runt lite annars är de ju rätt billiga kablarna. Observera att du behöver lite komponenter i kabeln för att trigga igång AUX funktionen. Du ser ett schema på det i detta dokument.

Länk

Min bil:

Länk
j.
4
j.94@live.se
530i Touring -01
Tack för kopplingsschemat, någon som vet vart man får tag i en sådan kabel med röd/vit hona i ena änden och 3 skalade kablar i andra änden?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.