AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.532

Aux i BMW e39 -01>

j.
4
j.94@live.se
530i Touring -01
Tjenare! Jag vet att det finns flera olika diskussioner om aux i bmw e39 men jag tycker inte man får nått bra svar på vad som ska göras.
Jag har en nyare CD läsare i min bil så "bmwe392001" tips funkar inte för mig... Skulle vara guld värt om någon kunde skriva hur man går till väga!
Tack på förhand!
He
3.464
Hewi
530iM-00 Immolarot II
118D-08 Karmosinröd
Sök på google eller direkt på Ebay om du inte vill kontakta en bilstereobutik , det finns massor av alternativ Länk
Visa användare
5.111
olaO
M5 e39 -00
Carbon Schwartz
525ix MT -10
Titansilber Metallic
Det jag har kommit fram till vad som gäller ang detta finns i denna tråd: Länk mycket hänger på när grejerna är byggda vilken lösing man väljer.

Min bil:

Länk

j.
4
j.94@live.se
530i Touring -01
Jag är ju mest inne på att bygga en egen kabel och det jag behöver veta är vilka stift jag ska koppla in kablarna på..
Visa användare
5.111
olaO
M5 e39 -00
Carbon Schwartz
525ix MT -10
Titansilber Metallic
j.94@live.se: Du hittar rätt stift om du googlar runt lite annars är de ju rätt billiga kablarna. Observera att du behöver lite komponenter i kabeln för att trigga igång AUX funktionen. Du ser ett schema på det i detta dokument.

Länk

Min bil:

Länk
j.
4
j.94@live.se
530i Touring -01
Tack för kopplingsschemat, någon som vet vart man får tag i en sådan kabel med röd/vit hona i ena änden och 3 skalade kablar i andra änden?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.