|
|
|
|---|---|
|
Tjenare! Jag vet att det finns flera olika diskussioner om aux i bmw e39 men jag tycker inte man får nått bra svar på vad som ska göras. Jag har en nyare CD läsare i min bil så "bmwe392001" tips funkar inte för mig... Skulle vara guld värt om någon kunde skriva hur man går till väga! Tack på förhand! | |
| Sök på google eller direkt på Ebay om du inte vill kontakta en bilstereobutik , det finns massor av alternativ Länk | |
|
Det jag har kommit fram till vad som gäller ang detta finns i denna tråd: Länk mycket hänger på när grejerna är byggda vilken lösing man väljer. Min bil: Länk |
|
| Jag är ju mest inne på att bygga en egen kabel och det jag behöver veta är vilka stift jag ska koppla in kablarna på.. | |
|
j.94@live.se: Du hittar rätt stift om du googlar runt lite annars är de ju rätt billiga kablarna. Observera att du behöver lite komponenter i kabeln för att trigga igång AUX funktionen. Du ser ett schema på det i detta dokument. Länk Min bil: Länk |
|
| Tack för kopplingsschemat, någon som vet vart man får tag i en sådan kabel med röd/vit hona i ena änden och 3 skalade kablar i andra änden? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.