|
|
|
|---|---|
|
Har ovanstående bil och undrar vad den kan vara värd idag? Köpte den för 10.000:- år 2010.Har för mig att dom kan ha stigit lite grann eftersom det inte finns många kvar som aldrig svetsats eller lackats om. 25000 mil har den gått och importerades -09 Gasar tills det rasar | |
|
Är du säker på att det är en 94:a? Vad jag vet så var det bara 316 som tillverkades så länge. |
|
|
De som möjligen stigit i pris är lågmilade välskötta exemplar som har blivit hobbybilar, bilar i bruksskick med många mil på mätaren stiger knappast i värde. Mats BMW CS #5847 |
|
|
Ligger en 316 E30 Touring -94 5700mil för 40.000kr på PowerBörsen nu. Värd sitt pris? |
|
| Med det miltalet (och priset) bör den vara riktigt fin, och för vissa kan den nog vara värd 40'. | |
|
Den ser ju ut som ny. En gummilist på bakstötfångaren behöver bytas, men det är säkert lätt fixat. |
|
Le 356 M3 cab -09 LeMans Blå
530 XD touring -18 Sophisto Grå Porsche 911 Carrera S Cab -20 Polestar 2 -23 Volkswagen Caddy -17 Volkswagen eGolf -19 |
Japp, den är i gott skick, har nya lister till stötfångaren liggandes men inte bytt ännu, såg ut så när jag köpte bilen. Får beröm från besiktningen varje gång, det är inte ofta dom ser en rostfri E30 touring nu för tiden! |
|
Trevlig bil,har själv haft en laugunagrön E30T dock en -93,samt en -94 daytona edition som gått runt 12. Visst är det 325ans chassi på din? vilket är ju perfekt för en uppgradering av drivlinan. Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
Le 356 M3 cab -09 LeMans Blå
530 XD touring -18 Sophisto Grå Porsche 911 Carrera S Cab -20 Polestar 2 -23 Volkswagen Caddy -17 Volkswagen eGolf -19 |
Japp det sitter ventilerade skivor fram och solida bak. Vilket jag skulle tro är det samma som på en 320is vilket är OK till 192 hk. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.