|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
koppsnurr |
Är det någon som vet ur man lägger till egna POI så som fartkamrer, systembolaget och Satoil mackar i den nya varianten av Nav Prof som inte har CD. I min gamla 540i-06 uppdaterade jag CD med min egna POI genom programmet PIMP-MY-NAV. Hur gör man nu? |
| Jag är väldigt osäker på om det ens går. Jag har inte sett någon som fått in egna POI på nya navisystemet. | |
| Jag har försökt att googla mig till det, men ej hittat något som har lyckats. | |
|
Cd?? Dvd måste du mena Går inte lägga till pois på hårddisknavin Farsan har oxå hårddisk som plåster på såren så låste jag upp spärren bye bye fsc kod behövs inte mer i hans 535 |
|
koppsnurr |
givetvis menade jag DVD. Vad är spärren? Vad händer då den låses upp? |
| Behövs ingen fsc kod i fortsättningen på 2015,2016,2017 osv:) | |
koppsnurr |
Innebär det att jag kan läsa upp, lägga till POI och ladda ner med något lämpligt program (E sys)? |
| NEJ | |
|
Går inte lägga in någonting... med spärren menade jag fsc koden/aktiveringskoden för updates |
|
| Om man har Esys kan man koda om så att man får ett POI Import alternativ tillgängligt från USB men ingen verkar ha listat ut vilket filformat det krävs än. | |
| Bianca, hur får man bort spärren, eller menar du bara att du har FSC generator? | |
| Han har troligen köpt en lifetime kod. :) | |
|
Köpt??.Nej Generator_ja |
|
| Bl.a generator | |
koppsnurr |
hur kan man uppdatera? |
| Ladda ner kartor från piratbukten och köp kod från snubbe på nätet genom att googla på FSC code eller kontakta Bianca här på AP. | |
koppsnurr |
hur och var kopplar man upp laptopen? |
|
Laptop? Kartor uppdateras till bilen via USB och FSC-koden matas in i bilen via iDriven. |
|
| Och när det gäller din ursprungliga fråga om egna POIs och fartkameror så går det tyvärr inte att lägga till. | |
koppsnurr |
Och FSC-koden är ? |
|
Den koden man använder när man ska uppdatera sina kartor. Köps antigen genom BMW, eller folk på nätet som har en kod-generator. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.