|
|
|
|---|---|
|
Har efter ett år med Cayenne blivit med BMW igen, en X5 -04 V8. Är nöjd såhär långt (inhandlades 2/2) och hoppas att den kommer rulla på många bekymmersfritt mil. Någon som kan hjälpa med utrustningslista, reg UWT010. Precis upptäckt att den har bluetooth vilket min Cayenne saknade =) Övriga tips på bra att veta om sitt X5 ägande skulle uppskattas. | |
|
Sök på LU52072, sista sju siffrorna i ditt chassienr, på t.ex. denna site Länk Så vips har du din utrustningslista :) |
|
|
Grattis till inköpet :) Var du nöjd med Cayennen? Vad var det för modell? Var den svårsåld? Jag skaffade mig en Cayenne Turbo i höstas och har hitills inte haft några problem förutom att jag fick byta tändspolar. Mysiga bilar. Är det stor skillnad mot X5orna? Fint med Bluetooth, jag saknar att kunna spela musik från mobilen i cayennen. |
|
| Hade en Cayenne Turbo -05. Inte ett enda fel på det året jag ägde den. Porschen känns lättare att hantera och upplevdes aldrig stor i trafiken. Hade luftfjädring som gjorde den underbar på vägen, X5 med sportpaket är betydligt stötigare. Saknar inte kraft utan man får vara lite mer bestämd än i Porschen. Jag sitter bättre i X5 med sportstolar än Porsches ganska platta säten. Upplevde Porschen ganska "billig" i inredningen då det knarrade en del i inredningen. Där är min X5 betydligt bättre i känslan, trots 6000 fler mil. | |
|
Samma modell som jag då :) Låter bra att du klarat dig från problem. Porsche brukar väl hålla rätt bra kvalitet, men när det väl går sönder saker kan det bli dyrt. Luftfjädringen är trevlig. Det enda negativa är väl bränsleförbrukningen, kan tänka mig att X5an är bättre på den punkten. Jaja, nu handlade det om din nya bil :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.