|
|
|
|---|---|
|
Hej! Lyckades komma över en 535 ActiveHybrid5 med nya faceliften (2014) Luxuryline..men inget M-paket! Någon som har erfarenhet av eftermarknads M-paket? Finns flertalet kompletta paket på Blocket och Ebay Länk Länk Länk | |
|
Jag har precis installerat ett eftermarknads M-paket på min F11 och jag kan säga att det är en hel del saker som brukar saknas när man beställer eftemarknadspaketen. Större delen av all plast under bilen måste exempelvis bytas till M för att man skall kunna fästa M-paketet undertill. Vidare så är passformen inte fantastisk men det går ju med lite våld och mycket justerande. Så som med mycket annat så får man vad man betalar för. Jag tycker dock att det är värt det extra jobbet det innebär. Själv betalade jag 13.000:- för komplett paket runt om inkl. Lack. Därtill blir det ett par tusenlappar extra för underedsplasten. Mvh /Erik |
|
| Dokumentera bytet väl så skrämmer du inte bort eventuella köpare vid försäljning sen. Utbytt plastpaket skriker krockad bil. Finns trådar om det på forumet om du undrar hur andra ser på ej komplett m-sport på andra lines. | |
| Jag skulle inte köpa en bil med eftermonterat M-paket. Precis som dd88 skriver skulle jag bli mycket misstänksam. Dessutom känns det lite (eller ganska mycket) b med eftemarknadsprodukter på en helt ny bil. Köp en bil med fabriksmonterat M-paket istället. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.