|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag behöver takräcke till nya bilen. Hittar inget på blocket just nu och det verkar klart billigare att handla från någon av ovanstående. Erfarenheter av att handla där? Det ska väl inte tillkomma några kostnader mer än frakten? Anders | |
| Funkar klockrent. Inget tillkommer utöver frakten och leveranstiderna är ofta bättre än om man beställer via BMW. | |
| Har handlat flera gånger på Leebmann fungerar perfekt!! | |
|
Ok Tack för svar Jag noterar att det skiljer ganska mycket i fraktkostnad mellan de båda. Dock slår det inte så mycket på det totala priset då leebmann har lägre pris på produkterna. Någon ide om vad detta beror på. Det verkar som båda använder dhl. Anders |
|
|
Har handlat från salesafter funkade kanon, snabb leverans. Mvh |
|
| Går ej att betala med kort hos salesafter. Paypal tar nån procent till på totalsumman.. | |
|
Har handlat på salesafter. Snabb leverans. Betalade på faktura men då skall de ha pengarna innan leverans men inga konstigheter med det. BMWCS #8925 |
|
|
Hej! Jag beställde takräcke och låsbultar till E91:an från Leebmann. Ink frakt blev detta billigare än vad bara takräcket utan frakt skulle kostat i sverige. Snabb leverans oxå. Tog 3 dagar från det att de skickade till jag hade paketet vid dörren. Toppbetyg! Anders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.