|
|
|
|---|---|
|
undrar vart man kan köpa sänknings sats fjädrar billigast nånstans som säljer 60/30?? mvh bmw fantast | |
|
Maila din fråga till stylingkompaniet@hotmail.com där köpte jag mina lowtech visserligen 40/20 men du kan ju alltid höra med dem. /Fidde766 |
|
|
Ska inte du sova fidde? |
|
| Hur blir det med 60/30 blirndet bra?? har 50/30 nu o det liknar en jeep på cabben!! | |
| vad har de flest på sina bmw 3 series när däcken ligger precis under fram skärmen!! menar alltså frm nu o inte bak!!! kamn man köpa bara fram?? | |
|
joakimjoakim Jag skulle ta en sats som sänker 60/40 i så fall. Då blir den låg, och det verkar som om det är det du vill ha . Det går att köpa lösa fjädrar oxå. Gör som så att du skickar ett mail till: stylingkompaniet@hotmail.com eller stylingkompaniet@telia.com och hör med dem. Själv köpte jag min lowtec väghållningssats där. De har bra priser oxå. Lycka till/Berbel |
|
|
Jag kan inte säga annat än Berbel här. Det är mycket bra grabbar att ha och göra med!! |
|
|
jag har 70/50 på min e:30 körde itu olje tråget i förrigår rekomenderar det inte !!!!!!!!! suck !!!!!! Mvh/ Daniel |
|
|
Inga frågor är för dumma för att ställas... I samband med sänkningar ser man ofta "X/Y". Antar att X står för sänkningen fram i mm och Y för detsamma bak men kan jag få det bekräftat tack! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.