|
|
|
|---|---|
|
Skall knåpa ihop en 520d touring för "rimliga peng" som ny tjänstbil. Skulle vilja få med sportstolar, som jag hittar i utrustningslistan för 6900. Men när man tagit med dem finns det inget tyg att välja, om man väljer start tyg försvinner sportstolarna, alt skinn till stolarna o då har man inte sparat nåt. Någon som vet om man kan beställa sportstolarna i tyg? Tacksam för svar. | |
| Nej. Endast med skinn och lämpligen med hjälp av sportpaketet. Men testa orginalstolarna, många verkar vara nöjda med dem. | |
|
tack för infon, - då är det val av högtalare som e kvar, Hifi eller Harman/kardon? Har en volvo V60 idag och är mycket nöjd med ljudet, High Performance högtalarna. Någon som har gjort likande val/jämförelse? |
|
|
Jag hade samma funderingar som du. Det blev standardstolarna med tyg. De är inte riktigt i samma klass som sportstolarna men är helt ok. Ljudmässigt valde jag h/k och det ångrar jag inte en sekund. Det är viktigt med bra ljud! |
|
|
Har haft diskbråck/ryggproblem, som jag rehabbar nu, så bra stöd från stolarna är viktigt. Även bra ljud.. |
|
|
Jag skulle säga att du får gå på HK ljudet. HiFi heter det inte längre. Jag har High Performance och det är inte i närheten av tryck i min Volvo med Performance och Sub. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.