|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Heheheh, nää inte riktigt...:-( Jag har ju en likadan "nästan"... :-)) ville köpa hans, men frugan sa att det räcker med en, hon vile ha ngt annat, visserligen försökta jag övertyga henne... men utan större framgång... :-( |
|
| Behåll bilen om du gillar den. Som jämförelse förlorar man samma summa varannan månad bara i värdeminskning för "glädjen" att åka ny BMW. | |
| Jag har både servicebok och full dokumentation med alla kvitton sedan ny, men har lagt ner 50k/år i två år så även om jag får 50-60 är behåller jag den hellre :) | |
|
Kalase 100.000 kr på bilen på så kort tid? Vad har du gjort då? Bara nyfiken :) Bmw 4-ever |
|
|
Jhellström Hade nog inte tänkt köpa en sprillans ny bil. 70-100 tusen kronors klassen. Bmw 4-ever |
|
|
Precis en sådan bil jag letar efter :) Men får fundera lite hade hoppats hitta någon lite närmre, du ska inte söderut med bilen ? :) |
|
|
Nickiboa Hur långt söderut? Vill du ge 20 tusen? |
|
|
Ja 20000 kan jag tänka mig om jag får den hemkörd :) om det inte är mycket rost eller några andra fel. Jag bor i Habo ca 2 mil norr om Jönköping |
|
|
Du kan nå mig på 0735118832 |
|
| Ok vi får se om jag hör av mig.. | |
|
Vad har jag inte gjort? Det enda typfelet jag inte haft är frusen vevhusvent. Överdrev nog en smula, är nog närmare 30k/år i rena reparationer alla åtgärdade på aukt. BMW-verkstad. Bytte in bilen i lördags förresten, fick 54 för den och slipper alla problem med däcksparkare :) |
|
|
Kalase Vad köpte du då? |
|
| För bil alltså? | |
|
Freelander 2! :) |
|
|
"Är det någon som är i samma sits"? Ja, jag är. 540 Touring/6 med allehanda fel & brister….flyttade nyligen & det var nätt & jämnt den hängde med till nya stället. Kablar väl igång den & kör in den i garaget….hellre än att sälja den för några tusingar. Mina barn vill inte att jag gör mig av med den….kör numera Seat & VW & båda är klart sämre bilar än BMW:n. Bara att behöva byta kamkedjan på VW:n efter 12500 mil är ju fint de´. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.