|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag har handlat på ebay i över tio år och tycker det fungerar jättebra. Säljarna är livrädda för dåliga omdömen och brukar därför vara snabba att erbjuda ny vara eller pengar tillbaka om det är nåt fel på varan (mycket bättre än Tradera). Ovanpå det finns ebay/paypals skydd där du kan få pengarna tillbaka om säljaren inte sköter sig. Jag har ett sånt fall nu, av hundratals varor jag köpt. Eftersom allt är så billigt är det ju fortfarande en besparing även om man ibland gör ett felköp. Enda nackdelen är leveranstiden från Kina som varierar lite slumpmässigt och kräver säljaren att man ska skicka tillbaka en trasig vara får man kasta den istället pga fraktkostnaden. "Why float through life when you can drive?" /Martin |
|
|
Marin du har rätt man får helt enkelt välja när man är sin egen importör om det är värt att lägga en vara på förlsutkontot på 10år eller vad det nu kan vara. Varorna är så billiga så det är inget man skickar tillbaka. Har bara haft problem med ebay en gång då jag inte fick vara, men betalade med paypal och följde processen för det och fick igen pengarna. |
|
|
Läste av felkoderna och det stod "System so lean (Bank 1)" "System to lean (Bank 2)" är en slang vid motorn som jag ser läcker liiite olja, ska ta och byta den, men tyckte dem andra slangarna såg bra ut. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.