|
|
|
|---|---|
|
Hej, Har en E46 328 med Navigation, inbyggd telefon och CD-växlare samt 4:3 display. Problemet är att min Display nu ser väldigt konstig ut då typsnitt och menyer är helt annorlunda, samt att navigatorn/cd-läsaren av modellen MK II inte läser skivor som den borde, utan själva "ON" lampan blinkar konstant. Tacksam för all hjälp jag kan få, vänligen se bifogad länk för bilder som beskriver problemen. Länk | |
|
Här är även ett videoklipp Länk |
|
|
Hej Har du gjort nåt,eller de bara blev så?! MK2 är inget att hänga i granen,t.o.m en Samsung S4 mini har större processor!! uppgradera till MK4 DVD+16:9 skärm,är mitt tips annars kan du nog hitta nån beg mk2 .. |
|
|
Hej och tack för ditt svar! Har inte gjort något utöver bytt själva batteriet för ca 3 månader sedan, efter bytet var allt som tidigare, inga problem alls. Sen stod bilen stilla under 1,5 månad fram tills jag satte på vinterdäcken och då märkte jag av problemet för första gången. Känner mig direkt inte sugen på att lägga ut flera tusentals om inte tiotusentals kr på en 16:9 display och MKIV. Den läser skivan från och till, och "ON" lampan slutar att lysa och övergår då till att lysa konstant. Borde finnas en lösning på detta problem kan man tycka? |
|
|
Varit med om 2 fall där polare ,som dock haft MK3 och bytt batteri,och efter de så var navenheten inte sig lik..I ena fallet gick den inte ens igång..la av helt.. som sagt MK1-MK3 är *skit*. kolla på diverse sidor efter en en beg mk2.. knappt lönt att laga ett sådan,tycker jag |
|
|
BMW Navigation / Display Driver MK2 MKII Common Problems: If you have Blank screen with or without lines and audio cuts out after 3 minutes,,does not accept nor eject disc,reads the disc only sometime, then your navigation unit in your trunk is defetive. |
|
| kolla bildelsbasen | |
| hej jag har ett skärm och en mk3 om du är intre.... | |
| skärmen är 16.9 | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.