|
|
|
|---|---|
|
Hej, Har hittat en bil jag är intresserad av, gått 11000 mil och har den större motorn som jag känner är intressant. Den har regnummer UHH881, någon som vet något om den? | |
|
Någon som har koll på denna då? Länk |
|
|
Såg detta på autouncle Länk |
|
|
Brunleif, jag såg den också den första dvs. Fin bil, men nackdel att den inte har facelift, då missar man väl även 12 års rostskyddsgaranti vad jag förstått det som vilket är trist. |
|
| Jaha okej, det där med faceliften hade jag ingen aning om! | |
| Den andra jag länkade, är den med nya faceliften? | |
|
Brunleif: Den du länkade till sist är tillverkad 23/4 2003 så det är inte MY 2004 med facelift. Däremot är den ganska bra utrustad, med bl.a Individual läder och exteriör färg. Länk --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
|
Okej tack så mycket för hjälpen! Känns den som ett bra köp anser du? |
|
| Vart det något köp Leif ? | |
| Ja det blev ett köp, den var väl inte riktigt lika fin som säljaren beskrev den men helt klart godkänt. Något som var riktigt irriterande var dock att säljaren inte hade en susning om någonting. Bensinvärmarens funktion, funktion av värmen i baksätet osv hade han heller ingen koll på. Batteriet var slut i dosan till bensinvärmaren så kunde inte se efter heller, i baksätet låg det däck så det var inte heller något jag orkade titta. Men det visade sig senare att allt fungerade så hade väl tur där. Men kan ju tycka att det är märkligt att man annonserar ut funktioner som man inte ens har en idé om funktion eller inte. | |
|
Grattis till köpet. Tråkigt med handlare som bara nasar och inte bryr sig. |
|
|
Carbonsvart med champagnefärgad inredning och webasto? Låter som en riktigt fin karamell, mycket trevligare än så blir det inte. Jag har själv en 4.4 -01, svart med svart inredning och webasto, i övrigt nästan exakt samma spec, och kan meddela att min bil har inte en enda rostblåsa någonstans. (ang rostskyddsgarantin som var uppe tidigare i tråden). |
|
|
Nej den här var även den helt förskonad från rost. Dock hade den ett gäng stenskott. Säljaren sa att han hade beställt ett lackstift och skulle skicka det med posten. Jag trodde dock inte på honom men igår kom det. Så han höll ju faktiskt vad han lovade. |
|
| Grattis till bilen, spanade lite på den jag också, efter att den andra svarta fina för 99k försvann. | |
| Missade annonsen, men vore kul att se hur den ser ut med Carbon / Champagne. Du råkar inte ha några bilder att lägga upp? | |
|
Nej tyvärr har jag ingen just nu, men det ska gå att ordna framöver! Jag skickar dig en powerpost med länk då |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.