|
|
|
|---|---|
|
Hej! Letat ett tag efter en trvlig 3:a. Krav <10 000 mil, aut, sportstolar, xenon. Sprang på en karmesinröd häromdagen som jag slog till på! Spec enligt följande; UY11 Type 320D (EUR) Dev. series E91 (MUE) Line 3 Body type TOUR Steering LL Door count 5 Engine N47T Cubical capacity 2.00 Power 135 Transmision HECK Gearbox AUT Colour KARMESINROT (A61) Upholstery POLSTER IMPULS M. STOFF/LEDER/ANTHR (FMAT) Prod. date 2010-05-20 Order options 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 1CB CO2 CONTENT 1CD BRAKE ENERGY REGENERATION 2KU ALLOY WHEELS V-SPOKE 285 2PA LOCKING WHEEL BOLTS 205 AUTOMATIC TRANSMISSION 230 EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT 258 RUNFLAT TYRES 3AA ROOF RAILS BLACK 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 470 CHILD SEAT ISOFIX ATTACHMENT 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 5AC AUTOM. HIGH-BEAM HEADLIGHTS CONTROL 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 521 RAIN SENSOR 522 XENON LIGHT 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 540 CRUISE CONTROL 563 LIGHTS PACKAGE 6FL USB-/AUDIO INTERFACE 663 RADIO BMW PROFESSIONAL 676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM 698 AREA-CODE 2 7RR DYNAMICS PACKAGE 7RS COMFORT PACKAGE 704 M SPORT SUSPENSION 710 M LEATHER STEERING WHEEL 8SM VIN, VISIBLE FROM OUTSIDE 8SP COP CONTROL 8TG ANTI-THEFT SYSTEM 842 COLD CLIMATE VERSION 850 ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT 853 LANGUAGE VERSION ENGLISH 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 885 SWEDISH / ON-BOARD DOCUMENTATION Series options 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 321 EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR 4CG INT.STRIP SATINSILVER 520 FOGLIGHTS 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Känner mig väldigt nöjd med utrustningen med undantag för avsaknad av blåtand. Comments? | |
| Typ en perfekt spec. på en 320d. Var köpte du den? | |
| Atteviks, Växjö | |
|
Skulle också säga Blåtand, vilket jag själv saknar. Lite avundsjuk på din färg då min är mörkgrå metallic. Har M-sport på min, men du fick ju den sköna ratten och chassiet! Bra spec, jag hade varit nöjd. Kanske kan du eftermontera blåtandstelefon? //Anders |
|
| Jo, jag har USB, så själva hårdvaran verkar jag redan ha. Är dock inte överdrivet händig utan funderar på Belkins "puck". Verkar få varierande recensioner dock. Ser förresten att även du blandar tyskt och italienskt, jag kör en S2R mellan skurarna... | |
|
Belkins puck är klockren. De enda negativa jag läst om den är att några tycker telefonen fungerar dåligt via den, jag tycker dock den är ok. |
|
|
Jo, blandar gör man. BMWn är perfekt dragbil när man åkte bana.. Har dock sålt min gamla 916 till förmån för touringhojen. Får ta en titt på Belkin pucken! Tips på köpställe? //Anders |
|
|
Hej på er! Vill man bara ha blåtand i bilen så kan och samtidigt hålla allt original i övrigt kan jag nog rekommendera att man kollar in denna: Länk Det ska vara en modul som man fäster bakom radion bara, ingen omprogramering ska behövas och allt ska funka precis som BMW original blåtand. Man kan även streama musik via AD2DP via den. Mvh Sahi |
|
|
Det DÄR såg ju smutt ut sahi! Har du provat? Lite dyrt (faktor 10) i förhållande till Belkin dock. //Anders |
|
|
Tjena amullo! Ne, har inte erfarenhet utav just den produkten själv. Saknar dessvärre fiberoptiken in i min stereo, så den passar inte. Har däremot ett Parrot kit liggandes sedan någon månad som jag dock ska slänga in så snart orken faller på :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.