|
|
|
|---|---|
|
Tänkte fixa bluefin trim till min E61 530D - 09..... Men jag blir lite skum på deras sida, när jag söker bluefin till min bil så står det att den har 231 hk och turbo-diesel....Är det turbo-diesel i 530:an, och jag har väl 235 hk? Men de säger att bluefin är kompatibel med min bil..... Kenth | |
| Ja din bil har 231 hästar och är en turbodiesel. | |
|
Tack för svaret...... Men varför står det 235 hk när man tittar i bilregistret och på registreringspappert? Kenth |
|
|
Facelift efter mars 2007 är det 235 hk. dvs din bil har 235 hästar med turbo. mvh |
|
| Tack för de snabba svaren.... Alltid lär man sig något nytt.. | |
| skulle nog kontakta bluefin innan köp o få förklarat hur det ligger till. | |
| Det har jag redan gjort... De säger att det ska funka.... | |
| Vet att blufin är ganska stora och att flera kör med det. själv hade jag varit lite kritiskt iom att de inte verkar ha 100 koll på motor effekt. är en ganska dyr del som kan gå sönder. det är en avvägning du får göra själv, lycka till med vad du än bestämmer. Mvh | |
|
Ja du, men jag är nog inte den första som fixar bluefin till 530D....får ju hoppas att de vet vad dom snackar om. De verkar väldigt seriösa tycker jag... och väldigt många har blivit supernöjda..... Är sugen på att testa i allafall.... Kenth |
|
| Vet att många kör med bluefin o många är nöjda, berätta gärna hur det går o vad resultatet blir. Mvh | |
| Det lovar jag.... | |
|
hp eller bhp? 231 bhp = 234,2 hp Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.