|
|
|
|---|---|
|
Hur många är det som hitta till vårat tillhåll på Facebook,, alla med Z bil är välkomna , där finns info även om kommande sammankomster och trevliga träffar 2014,, välkomna önskar Peter Jonsson BMW Z3M-POWER FOR EVER | |
|
Jag har lovat mig själv att aldrig gå med i Facebook men jag tar gärna del av datum för träffar o.s.v. om det går bra? Mvh Filip |
|
|
Fixar det. ja var med anti facebook. men är glad att jag har fixat det nu och är jätte trevligt. BMW Z3M-POWER FOR EVER |
|
|
Hej Vad heter gruppen i facebook, är väl för orutinerad. Hittar inte gruppen |
|
|
BMW Z-Gruppen, Sweden Länk |
|
| Har samma uppfattning som Phoenix M3, jag kommer aldrig att gå med i Facebook, Twitter och allt vad det heter, jag flyger under radarn och kommer att fortsätta med det. Men jag är jätteintresserad av BMW Z - klubben och dess information. Går det att lösa på något sätt? Kanske skulle klubben få fler medlemmar utan Facebook som informationsnav. | |
|
Facebookgruppen är nog facebookgruppen med allt vad det innebär både av snna utbyten och trevliga bilder men också att man måste vara med för att vara med. Däremot bör väl vi som är med komma ihåg att posta här och på andra forum när vi har träffar till exempel så fler har möjlighet att anmäla sig? |
|
|
Instämmer med Prins Valiant… flyga under radarn ;-) inget FB för mig men vill gärna uppdatering vad BMW Z klubben har i kikarn! /// Mårten |
|
|
förstår inte vad ni är rädda för,, men det går ju om man nu är så folkskygg att skaffa et Facebook konto med vilket alias som hälls så då vet ju ingen ändå vem ni är som ni inte vill veta precis som här,, HIO ?? bara en tanke. BMW Z3M-POWER FOR EVER |
|
|
Det är ju inte som om autopower är utanför radarns räckvidd... Men jag har full förståelse för dem som inte vill vara med! |
|
| Tycker också att det skulle finnas en z-grupp utan facebook. Vi har ju detta forumet. Tycker egentligen inte om face FB. | |
|
Har inte heller facebook, så jag ser gärna också lite info här om z:a gruppen. Stealth z3 pilot ;). |
|
| Jag är defenitivt inte folkskygg. Men jag tycker helt enkelt inte om facebook. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.