|
|
|
|---|---|
|
Nån som kan tippsa mig om snygga LM-fälgar ( 18 ")till en E39?? Jag funderar på M-Line eller Super DTM. | |
|
Smaken är som baken, men många gillar M5'ans fälgar(E39), som exempel har Asken dessa på sin 540. Finns på bild här: Länk Annars kan jag rekommendera högkvalitativa BMW originalfälgar, se mer här: Länk roadZter |
|
|
Jag tycker att M5-fälgarna, som Asken har, är bland de snyggaste 18" man kan ha till E39. www.malte-racing.com |
|
| Rondell 58 med 275 bak och 255 fram. Ser mycket snyggare ut än bmw orginal eller M5. Priset kan man inte klaga på. | |
|
Rondell fälgarna verkar inte vara så bra. Länk /Manray/ |
|
|
Hmm, finns säkert lika många fälgar som smaker men mitt estetiska jag skulle satsa på BMW Orginal 17" ( Nått i Alpinastil) |
|
|
Hum jag får väl hissa en röst för M5 fälgarna, dom är enligt mitt tycke designmässigt lyckade. Asken |
|
bridgestone |
Köp BBS le mans, snyggare och bättre fälgar finns inte just nu....... :-P |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Peol:M-line är snygga i modellen men olika orginalet i färg. Länk här hittar du dom under replikafälgar.Länk . Mina "Black" är från Abbozzo och är identiskt lika med orginal utseendemässsigt.(MT-italia) Din lokala däckhandlare kan beställa, men de är visst på gång att försvinna ? Har efterbeställt en fälg som reserv (ca 2000kr 17 tum.)Men inte fått den en pga restade. MVH Hasso |
|
Schnitzer fälgar har väl aldrig varit fel. Vilken modell man än har så är dom snygga. Länk //Stefan Länk Sidan för de som vill läsa om en massa onödiga saker! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.