|
|
|
|---|---|
| Hur grovt är orginalsystemet på en M5:a -90 | |
| Tillräckligt.... | |
| Bra svar Dawwe !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! | |
|
SOB. Jag vet inte, men om du nu har en M5:a -90 så tycker jag att du ska hänga dig under bilen och mäta lite... Hmmmm... (Köpes 318is -90 max 20000:-)Hellre liten och rapp än stor och slapp!! |
|
|
Annars kan du ju läsa "Snows" tråd om M5 avgasrör. En riktigt klyftig kille, han ska ha 5" från kat och bak. Avgassystemet tror jag ligger mellan 2 och 2 1/2" orginal på M5:an och det går dubbla rör hela vägen. (Köpes 318is -90 max 20000:-)Hellre liten och rapp än stor och slapp!! |
|
|
Jag chansar på 2x2,5 tums. Ska bygga ett eget i rostfritt senare med en polare, vill ju ha lite mer muller och köpa ett färdigt för 9000kr känns liiite onödigt när man kan bygga ett för 2-3000kr ............. Mvh Patrik |
|
|
-> sandgren "Kan bygga ett för 2-3000:-"?? Hur har du tänkt bygga och med vilka delar? Det verkar inte finnas en j**el i det här landet som säljer burkar med dubbla 2.5" in o ut... Vet du ngn som säljer sånt? |
|
|
Nej jag vet, sätter 2 stycken bredvid varandra istället ........... Ungefär som Simons gör med sina system till 320-328 E36 ........... Mvh Patrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.