|
|
|
|---|---|
| Hej, jag har sett många inlägg om hur man kan byta insug på M52 2.8 till insuget från M50 2.5 och på så sätt få mer effekt efter en mappning. Finns det någon på forumet som gjort en sådan konvertering? Hur blev skillnaden? | |
|
Länk Länk Länk Länk Länk Någonstans här finns några som gjort det... "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" Länk |
|
|
Greenberg: Håll ögonen öppna här på forumet för när jag är klar med min bil så kommer det en fullständigt rapport om min Bmw 328i med M50 2,5 insug, race kat ifrån ferrita, hamann slutsystem, och mappning. Vi får se vad det landar på. /Fidde |
|
| Fidde , varför inte stressa motorn om du ändå ska mappa och trixa med insug och race kat...själv kör jag utan kat.... | |
|
Fidde766: Det låter bra det. Det verkar ju vara många som är insatta i ingreppet här på forumet, men få som har det på sin bil och kan berätta om skillnaden. |
|
|
robban: Vad menar du med att stressa? Menar du att montera dit en turbo eller kompressor eller? Förklara dig gärna lite mer ötförligt tack! //Fidde |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.