AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.423

TSW Venom fälgar på en E30 (svart)?

Visa användare
312
Todde
525i M-Sport 2006 (E61)
Hepp!

Är det någon som har sett eller har ett par TSW Venom fälgar på en E30? Vill se hur det blir innan jag kanske köper dom... har hört att dom passar bara på Golf :)

Todde
Fi
240
Fidde766
328iC -95 "speciale"
Hur de ser ut på en E30 vet jag inte men på en E36 ser de ut såhär...

Länk

Kan säkert vara snyggt på en E30 också..

/Fidde
Jag har "venom" 17 tummare på min E30..jävligt snyggt,men inte över 40 i profil bara...
Lungt köpvärda enligt min mening...
Visa användare
312
Todde
525i M-Sport 2006 (E61)
Fidde766: Ser bra ut!!! :) eh har hört att dom buktar ut mycket, stämmer det?

Får fälgar och däck för 3000:- då två däck är tveksamt laggliga :) Låter väl helt okej eller?! :)

Todde
Fi
240
Fidde766
328iC -95 "speciale"
Vad är det för storlek på de fälgarna??? För det var ett snuskigt billigt pris..

Buktar ut mycket?? Det vet jag inte men man har ju en extra tanke var gång man fickparkerar.. *ler*
Man kan säga såhär i alla fall, de buktar ut så mycket (i alla fall på min bil) att de syns utanför skärmarna vilket gör ett ganska coolt intryck när man ser bilen framifrån. Jag gillar dem helt klart.
De jag har är 18" fälgar med 40 profil fram och 35 profil bak...

/Fidde
Visa användare
312
Todde
525i M-Sport 2006 (E61)
Det är 16" vilket jag för min del tycker är helt okej.
Killen ifråga har bytt bil och har inte fått dom sålda på över ett år (så har det berättats för mej). Först skulle han ha 4000:- men har nu sänkt priset till 3000:- :) Till min glädje.

Todde
jo
1.369
johankihl
318iS turbo -90 steg6
BMW M3 -94

Jag åker snart och hämtar ett par fälgar till min e30 som liknar Venom. AEZ simas xtreme i 17". Hoppas att det blir fett, de är det ju lite polerad fälgkant på också!! Inte heller så dyra!
Visa användare
312
Todde
525i M-Sport 2006 (E61)
Var ute på skroten idag och vad fick jag se där om inte ett par TSW Venom 16" :) Så nu VET jag att jag vill ha dom! :)

Todde
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.