|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
318 iS M3 |
Kommer BMW någonsin att kunna gör finare bilar än vad Merca gör???? |
| Bra ös i den. Tveksam (lixom PS i Motorjournalen) till instrumentens placering i mitten. Men jag kan nog vänja mig om jag får en ;) | |
Deliq |
En ny, engelsk reggad, CL 55 AMG befann sig på Sportscar Show i Mantorp söndagen den 25/8. Såg lite annorlunda ut i bak jämfört med SL 55 AMG. Den hade 4 feta pipor och 19". Kan det ha varit den som rörde sig vidare ? Såg mycket läcker ut... Hade för övrigt turen att vinna en medåkning, i McLaren F1 GTR... :-))))) Herrej**lar, vilken otrolig upplevelse. M V H // Deliq *** Var glad så länge du lever - sen är det försent *** |
nilos |
Kan det varit en Mercedes Brabus E55...Inte så små bakljusen men tillräckligt med Power. Vart var det någonstanns ? Vilken stad ? |
|
mosse, det kanske var en gtr trots allt. så här skrev en användare på zatzy.com idag: "CLK gtr på Bergshamraleden igår. Jag kom åkande i min smart vid 21 tiden igår när det plötsligt dyker upp en CLK gtr i spegeln... Han kör om mig och jag hakar på med smarten för att beskåda bilen. När vi närmar oss trafikljusen så hissar jag ner rutan för att lyssna på den. Jag hör hur det "smäller" till varje gång han växlar ner (seqventiell låda).. Hela kvällen blev räddad!! Dra ballen i gruset vilken fet bil!!!!!!!!!!" kolla Länk klicka på allmänt så hittar du tråden: -CLK gtr på Bergshamraleden igår-. om du nu fortfarande bryr dig.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.