|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
stockbroke. Om man gör jobbet för första gången i sitt liv och är en ovan på att skruva så tar det givetvis längre tid. Har men gjort det 15 gånger och har kamlåsen och klockan hemma så går det rätt fort. Sedan håller jag med om att intervallen (konstruktionen ) är tokig. Med fördel sätter man inte tillbaka balansremen. Jag brukar inte göra det och har ännu aldrig märkt på någon att gången skulle bli sämre. |
|
|
9500kr låter väldigt dyrt för en firma som CC-motors. Var det verkligen bara kamremsbytet för det priset? Men dom kanske kör med stockholmspriser... |
|
|
Jag vill inte, på något sätt, hänga ut verkstaden ifråga. Har bara hört riktigt gott om dem. Ville bara visa på vilken kostnad man kan få räkna med om man inte vill eller vågar ge sig på jobbet själv. Klipper in mailsvaret. "Kammremsbyte ink vatten pump och serpentinerem kostar 9789 kr ink moms. Om det är en 1,8 eller 2,0liters maskin. om du vill ha en oljeservice så tillkommer det en 1000 kr ink moms." |
|
| Ok, misstänkte nästan att vattenpumpen var med. Det och serpentinremmen är ju extra utöver kamremsbytet. Blev ju åtminstone lite rimligare då. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.