|
|
|
|---|---|
|
Xenon, dragkrok, motorvärmare elektrisk, tonade rutor, Vinterdäck orginalfälg med Hakka 7 dubb körda den här vintern. Dinitrol 2012 BVS Lackskydd 2013 Original oskadade M-sportfälgar. Full dokumentation i medföljande pärm. 5 ägare med mig. Vad kan jag tänkas få för den? Den är till salu, skicka pm med mail så skickar jag bilder. | |
| Glömde 14100 mil :) | |
|
Men hur redigerar jag inlägg? Det är en touring. |
|
|
Lägg in hela utrustningslistan! Vet du inte hur man får fram den så Pm:a ditt regnummer till mig! Vad ska du köpa istället? Min bil: Länk |
|
|
Utrustning på aktuell bil: Type code DS31 Type 525I TOURING (EUR) E series E39 (2) Series 5 Type TOUR Steering LL Doors 5 Engine M54 Displacement 2.50 Power 141 Drive HECK Transmission MECH Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) Upholstery STOFF HEADLINE/ANTHRAZIT (G3AT) Prod.date 2003-10-08 Code Description (interface) Description (EPC) S167A ABGASNORM EU4 EU4 exhaust emissions standard S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selection of COP relevant vehicles S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamic stability control S227A SPORTL.FAHRW. MIT NIVEAUREGULIERUNG Sport suspension+lowered+ride-height S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Multifunction f steering wheel S302A ALARMANLAGE Alarm system P337A M SPORTPAKET M Sports package S339A SHADOW LINE Shadow-Line S386A DACHRELING Roof railing S434A INTERIEURLEISTEN Interior trim finishers S441A RAUCHERPAKET Smoker package S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Sports seat S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger S500A SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG Headlight wipe/wash/Intensive cleaning S521A REGENSENSOR Rain sensor Code Description (interface) Description (EPC) S522A XENON-LICHT Xenon Light S534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioning S650A CD-LAUFWERK CD player S661A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business (C43) S694A CD-WECHSLER VORBEREITUNG Provisions for BMW 6 CD changer S710A M LEDERLENKRAD M leather steering wheel S715A M AERODYNAMIKPAKET M Aerodynamics package S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Headlining anthracite S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN White direction indicator lights S788A M LEICHTMETALLRAEDER BMW LA wheel, Individual S818A BATTERIEHAUPTSCHALTER Battery master switch S842A KALTLAND-AUSFUEHRUNG Cold-climate version S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Retailer Directory Europe S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Delete cross-pattern operation S885A SCHWEDISCH / BORDLITERATUR On-board vehicle literature Swedish Code Description (interface) Description (EPC) S896A TAGFAHRLICHTSCHALTUNG Daytime driving light switch S8SPA COP STEUERUNG Control unit CO2 S925A VERSANDSCHUTZPAKET Transport protection package Code Description (interface) Description (EPC) S470A KINDERSITZBEFESTIGUNG ISOFIX Isofix-System S520A NEBELSCHEINWERFER Fog lights S548A KILOMETERTACHO Kilometer-calibrated speedometer S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Language version German Code Description (interface) Description (EPC) S220A NIVEAUREGULIERUNG Self-levelling suspension Min bil: Länk |
|
| Tack för den listan! Har den i pappersformat i pärmen :) Vet inte vad jag ska köpa har vart inne på de flest märken och modeller, lutar åt att importera en nyare Freelander 2 HSE från Tyskland nu. Men först ska jag sälja "Gamle Svarten". | |
|
Beroende på rost mellan 50-60 tror jag. Min bil: Länk |
|
| Är den uttagen 2003 eller 2004? Gör en hel del på priset. | |
|
Är det textil eller alacantra/textil Upholstery STOFF HEADLINE/ANTHRAZIT (G3AT) |
|
| Hero02: G3AT är alacantra, standardklädseln för E39 med M-Sportpaket. | |
| Tror tyvärr den är uttagen i november/december någon gång, vilken osis :) Skulle få 55k för den hos MB om den gick igenom deras "test". Verkar lättare att byta in den om jag bara "förlorar" 5k på det, men måste förstås köpa en GLK då och jag tror inte prutläget är optimalt... | |
| Stephan735i: Tackar | |
|
Så, nu är köpeavtal skrivet. Gamle svarten åker in som inbyte med en tår i ögat, men jag orkar inte underhålla honom längre när det ena felet efter det andra dyker upp. Blev en 2011 Land Rover Freelander 2 SD4 S med lite roliga funktioner, blir spännande att prova Terrain response system bland annat. Mycket trevlig bil måste jag säga, ni som är sugna på X3 borde absolut ha Freelander 2 i åtanke :) |
|
|
Nu ligger min bil ute på blocket från handlaren, saknar den redan. Nu får "Gamle Svarten" åka till Trapalanda för bilar, där motorvägen aldrig tar slut. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.