|
|
|
|---|---|
|
Hej! För ca: 6 månaders en lämnade jag in bilen till bmw i Segeltorp för att den varnade för låg nivå på glykolen var o varannan dag. De tittade på felet och tog betalt 3700:- fast de ej bytte nåt utan "en slang hade lossnat" Nu händer samma sak igen... Ingen lust att betala samma pengar när de ändå inte kan laga den. Vet nån mer om detta, eller har tips på vad man kan göra....? Tacksam för svar. Med vänlig hälsning | |
|
På mina gamla E28 var det alltid givaren i expansionskärlet som hade beläggning. Var aldrig dyrt att fixa själv. Skulle kolla den först och samtidigt se hur det är med nivån. Mvh Jonas B |
|
| Ok men menar du att det kan komma tillbaka först efter ett halvår? | |
|
Ursäkta att jag inte har något bra tips att tillföra. Däremot kan jag inte låta bli att reagera på det pris du fick betala, om det nu var så att man hittade en lös slang att sätta fast bara. Tycker det låter hutlöst och jag hade inte accepterat något sådant utan att protestera högljutt. Tycker rent allmänt att bilverkstäder tar alldeles orimligt mycket betalt idag. Hoppas du får något tips så att du kan lösa problemet själv denna gång. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.