|
|
|
|---|---|
thekinglives |
Hej.... Köpte för ngt år sedan kabel och programvara...inpa ediabas, bmwtool ncs mm mm.. Jag klarar inte av att installera och få detta att funka. Därför söker jag någon som kan tänka sig hjälpa mig med detta, jag betalar gärna. Har en laptop som ska vara till detta, har även en originallicens av xp sp3 .. Jag finns i Växjötrakten....jag åker gärna en bit för att få en lösning.... |
thekinglives |
somebody??? Visst finns det väl någon som kan? Skriv vad ni vill ha då? |
|
Jag är ingen expert men kan försöka hjälpa, om du har nätuppkoppling på den datorn så kan jag göra en fjärrstyrd installation med remote assist. Har fått pröva lite olika varianter av BMW toolsen men har hittat en som funkar bra! Det kan inte alltid garanteras att den funkar, fick med en installation till kabeln jag köpte som inte fungerade alls. Vad är det som strulat när du gjort installationen? Länk /A |
|
|
För 1,5 år sedan köpte jag interface + mjukvarorna från cable-shack i UK. Det följde med en väldigt detaljerad installationsanvisning på 41 sidor (ca 3,7 MB i *.pdf-format), som jag följde noga. Ett mastigt projekt, men det lyckades, inte minst till min egen överraskning. Programmen kan installeras på XP, Vista 32/64, W7 32/64. Antagligen på W8 också, men den versionen fanns inte då. Om du powermailar mig din e-adress, kan jag skicka över filen, om du inte redan har den och om du vill göra ett nytt eget försök. /Lennart |
|
thekinglives |
Hej och tack. jag är intresserad av bägge förslagen. Jag läser gärna den utförliga installationsanvisningen som Lennart föreslog, har mailat. Jag är också tacksam för ditt förslag abodbacka, jag återkommer till dig i vilket fall som helt ..tack båda så länge.... |
|
Hoppas det löser sig, följer du en bra installationsanvisning så borde det gå vägen tycker jag! /A |
|
|
Mejl skickat! /Lennart |
|
thekinglives |
stort stort tack!!! Jag ska läsa igenom denna guide och göra ett försök.. återkommer med hur det går....kan ta ett tag. tack så länge. |
| Hur gick det för dej? thekinglives | |
thekinglives |
Hej tolle999! Först får jag tacka de hjälpsamma herrarna ovan... Jag har faktiskt inte installerat något ännu..... jag köpte ett Icom istället, men jag vill framhålla att jag är tacksam för hjälpen ovan. Icom är för såna som mig..halvdumma datamänniskor:) kanske sjunker jag så lågt att jag låter frun insqtallera inpa på den tilltänkta datorn, eller säljer jag dator och program billigt på power´börsen... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.