|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har nyss hämtat ut min bil från verkstaden (bmw) efter att den tog in vatten i bagageutrymmet... Dom lyckades åtgärda problemet då det läckte via en takantenn. Men när jag kom hem så märkte jag något konstigt... När bilen är igång och man vrider ljusomkopplaren till "0" så öppnar sig bagageluckan!!! Men den öppnar sig inte helt utan den öppnar sig "ett hack" ungefär som när man inte stänger luckan tillräckligt hårt utan den blir "halvlåst". Dessutom så funkar inte knappen till bagageluckan i detta läge... Utan man måste vrida ljusomkopplaren till läge "3" (så xenonljuset tänder sig) för att den knappen ska fungera!!! Samma sak händer när man vrider av tändningslåset, då öppnar sig bagageluckan... Så varje gång jag stänger av bilen så måste jag gå bak och stänga luckan... och sedan måste ljusomkopplaren stå på läge "3" hela tiden.... Va fan har hänt?! Dom måste ju kopplat ihop fel på nått vis? Givetvis så märkte jag detta 10 minuter efter att dom stängde... | |
|
sådana skuma fel låter som jordfel . skönt för dig att det var en firma sim gjorde det - bara att reklamera /Patrik, 325i cabrio -94, 325i touring -02, BMW CS 4096 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.