|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har hört att det kostar för handlaren att välja ut en bil som PS, kan det stämma? Och att det isf skulle vara anledningen till att vissa handlare väljer att inte göra bilar till PS som egentligen hade kvalat in. Anders |
|
| Då är det ju ännu märkligare om dom som dom sätter som ps. inte håller måttet..... | |
|
Som ytterligare en anekdot kan jag berätta att jag tog emot min tyska PS-bil idag och den enda lackskavank jag hade hittat, ett litet märke på förardörrens handtag, är nu spårlöst försvunnen. Så nog tar åtminstone vissa handlare "optiskt skick" på allvar, alltid. Wilhelm Svenselius |
|
|
Kul! Vad blev det för bil? |
|
|
dd88, en grå 330d Cab '11 med M-paketen, Individual HiFi och en del annat godis. Bild: Länk Wilhelm Svenselius |
|
| Läcker bil! Och käckt med en bra stereo, då det ju rör sig om en diesel.. :P | |
|
Skriv gärna vilken handlare du köpt av så man vet för framtiden ------- //Lövet |
|
|
andreas_lofgren: Handlaren heter Autohaus Widmann+Winterholler i Herrsching (nära München, lätt att ta sig till med tåg). Länk Sani: Men jag gillar dieselbrummet! Är väl miljöskadad, men ändå! :D Wilhelm Svenselius |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.