|
|
|
|---|---|
| Vill eftermontera dragkrok på min e91a, vill inte göra jobbet själv, har tittat lite på dragkrokskungen.se är det någon här som använt deras tjänst där de kommer hem till en och monterar, verkar jäkligt smidigt. | |
|
Alternativ. Fick mitt drag till en e38 -95 monterat av Lars. Helnöjd! Länk /Lennart |
|
|
Beställde själv en därifrån till Alfan som levererades i dag. Monterar iofs den själv men inga problem än så länge. Dom var vettiga att snacka med per telefon. Tänkte först köpa hela kittet med montering(mest för lathets skull) Pratade även med dragkulan men han var inte intresserad då Småland ligger lite avsides i vårt avlånga land. |
|
|
Stooges det kan ju vara så att jag inte hade vägarna förbi just när du ville ha kroken :-) Jag har hus i Småland och är där ofta. Jag jobbar i stort sett överallt i landet och även i Norge. Men har haft en del problem med ryggen så kunde kanske ej åka bil vid tillfället. By the way så har jag varit i Både Luleå o Kalix o monterat för 2 år sedan :-) /dragkulan |
|
|
Hej Dragkulan. Kul att du hoppar in här. När det gäller tidsaspekten så sa jag i Januari att bara det är klart innan midsommar Vi talades vid på telefon och jag vill minnas att du svarade mig så här Lars. "Oskarshamn ligger så långt bort och sedan sätter jag inte krokar på Alfor för man vet inte vilka färger på kablarna man använt just den dagen på fabriken, du vet man vill att det ska gå fort och smidigt när man gör jobb" Sen om du hade ryggproblem eller mycket jobb och göra vet inte jag men nu sitter min krok fast ändå och för mig tog det nästan exakt 5 timmar att montera och dra el. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.