|
|
|
|---|---|
|
Jag är inne på att byta bort min superfina v70 t5 emot en 330 e46 Jag har mallar en firma som hade en till synes kanon fin 330 i lime 04a som rullat 15000mil bra pris, ser kanon fin ut på bilderna men många sägeratt handlaren verkar oseriös och dålig, ja vet att bilder kan ljuga men är ändå väldigt intresserad av bilen så tänkte åka och kolla om de är villiga att byta. Finns det något jag bör kolla efter som är ett vanligt fel. Ja sökte på Reg nr och måltiden där stämmer överens med annonsen. Svensksåld 6 ägare. Vågar man, vad kan man bli lurad på? Tacksam för alla svar. Jag vill byta emot en som är 02 uppåt under 18000 mil och sedan eller coupe. | |
|
Vilken firma och bil? Kan du länka? Kända fel är väl att motorn kan dra en del olja (men BMW klassar väl inte det som ett direkt fel), rost är också vanligt på E46. Men köpa bil av en firma med dåligt rykte, p.g.a. att just denna bil verkar så bra/billig/"de värderar min egen bil högt" brukar vara ganska tydliga varningssignaler.. __________ Mvh Grelle |
|
| Ammes bilar i Landskrona en 2004 330 15000 | |
|
Söker man på "Ammes bilar" på Google så får man en hel del träffar. Är nog värt att läsa för potentiella köpare. Wilhelm Svenselius |
|
|
Är det den här? Länk! Wilhelm Svenselius |
|
| Ja exakt den. Ja jag googlade dem men de flesta verka ha köpt typ gamla 940 och andra gör det själv bilar. Men man blev ju avskräckt, men den verkar fin annars. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.