|
|
|
|---|---|
|
Hallå läste nåt under billig turbo topicen om att man ska helst köpa en gammal bmw och trimma ? spelar det nån roll ? Länk jag tänkte går det att besikta en bil som är turbokonverterad från 1960-talet men inte från 2000-talet ? Länk | |
imenhoteb |
??det vet du väl att som till ex!! !!en bmw 02 1975 års modell ...e lättare å få igenom besiktningen...med turbo!!satt ju orginal på dom (turbo)...lika så med alla gammla bilar u 1975 års mod å under.u kan besiktiga en bil som är modern...men lär nog kosta mer å då ska intyg fixas regas mm...Ta en gammal i stället... TN |
| Jo har funderat sen jag såg en blå 02:a till salu iförrgår elller när det var för 12.000 ! är det värt eller skräp ? | |
|
2002 turbo (original) för 12 loppor är billigt... Var bilen här på börsen eller?? /Kristian |
|
|
Länk Inte original men säkert en kul leksak!! Åk eller ring o kolla upp bilen. Det skadar ju inte... /Kristian |
|
|
billigt njaao kanske det jag tyckte då min var i skapligt pris ! 4.000:- den har gått 18800mil undrar hur långt 02:an har gått... typ 30-40 Länk |
|
|
Bedöm skick inte mil på en så´n gammal bil.... /Kristian |
|
|
näe men hur avgör man om bilen är i bra skick ?kan absolut ingenting om 02:an har bara sett 4-5 stycken istan (Umeå) dom går hårt och är cool som fan måste bara ha en jag med =) vad ska man kolla på ? speciellt när bilen är sådär gammal... Länk |
|
|
ROST, dess största fiende, kolla dörrar, skärmar GOLV framsplåtar osv... __________________ -ridern- 525i 1990 24V Yamaha MountainMax 700 Länk |
|
|
Hmm okej , är det nå mer motor och sånna grejer ? det dyrt att fixa en 02:a eftersom den är antik eller kan man köpa delarna på konsum till vrakpriser ? Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.