|
|
|
|---|---|
|
Hallå på er Jag har köpt mig en 635 -87 som behöver lite kärlek och div delar skulle vara tacksam över tips var man kan hitta kaross plåtar kofångare mm även beg saker är av intresse | |
|
Posta gärna bilder på bilen du köpt. Intressant för de flesta faktiskt. Skriv gärna lite om dina tankar med bilen. Delar kan du enklast och billigast köpa på tyska ebay.de. Det är enklare än bildelsbasen faktiskt. |
|
|
Ebay definitivt. Men inte bara den tyska varianten, utan även den amerikanska eftersom det såldes många sexor där! BigCoupe.com (eller åtminstone deras forum) är också ett bra ställe att söka. ...och som sagt, gärna en bild! |
|
|
Det skrotas en hel del E24 runt om i världen så för tillfället är det relativt gott om begagnade BMW delar. Anledningen till den relativt stora utskrotningen är att det är extremt dyrt att renovera en E24 med nya originaldelar, en del reservdelar kan man fråga sig om de överhuvudtaget vill sälja. Kul att du tar dig an en E24. Hoppas att det inte rostmasken har gått för hårt åt den. Bildelsbasen har för övrigt inget till E24 förutom något enstaka småplock som lär ligga där för evigt. /Johan |
|
| här finns lite delar dok begagnade. Länk annars ebay co.uk eller de | |
|
Firren79 Tack för tipset sakll sätta mig om kolla detta såg ju lovande ut |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.