|
|
|
|---|---|
STi |
Hej kan någon snäll person hjälpa mig med en utrustningslista till en E70 jag blivit intresserad av. Reg nr: HRJ530 Mvh jimmie |
|
Code Sonderausstattung Optional Equipment S1CBA CO2 Umfang CO2 package S217A Aktivlenkung Active steering S226A Sportliche Fahrwerksabstimmung Sports suspension settings S230A Zusatzumfang EU-spezifisch Extra package, EU-specific S248A Lenkradheizung Steering wheel heater S255A Sport-Lederlenkrad Airbag Sports leather steering wheel S2PAA Radschraubensicherung Lug bolt retainer S2RZA BMW LM Rad Sternspeiche 213 BMW LA wheel, star spoke 213 S302A Alarmanlage Alarm system S316A Automatische Heckklappenbetätigung automatic trunk lid mechanism S328A Trittbrett Aluminium Footplate, aluminum P330A Sportpaket Sports package S386A Dachreling Roof railing S3AGA Rückfahrkamera Reversing camera S413A Gepäckraumtrennnetz Trunk room net S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit S430A Innen-/Aussensp. mit Abblendautomatik Interior/outside mirror with auto dip S431A Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip S456A Komfortsitz mit Memory Comfort seat with memory S488A Lordosenstütze Fahrer u. Beifahrer Lumbar support, driver and passenger S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger S4ADA Interieurleisten Alu Längsschliff fein Interior trim strips, alu, brushed, fine S502A Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC) S521A Regensensor Rain sensor S522A Xenon-Licht Xenon Light S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning S544A Geschwindigkeitsregelung mit Bremsfunkt. Cruise control with brake function S563A Lichtpaket Light package S5DAA Deaktivierung Airbag Beifahrer Passenger airbag deactivation S609A Navigationssystem Professional Navigation system Professional S676A HiFi Lautsprechersystem HiFi speaker system S6FLA USB-/Audio-Schnittstelle USB/Audio interface S760A Hochglanz Shadow-Line High gloss shadow line S761A Individual Sonnenschutzverglasung Individual sunshade glazing S775A Dachhimmel anthrazit Headlining anthracite S840A Hochgeschwindigkeitsabstimmung High speed synchronisation S842A Kaltland-Ausführung Cold-climate version S885A Bordliteratur schwedisch On-board vehicle literature Swedish --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
STi |
Tack så jätte mycket för infon... Mvh jimmie |
STi |
Kan någon hjälpa mig med att få fram vad färgen heter som är på bilen också? Vet att den är svart i nyansen men vad kallar bme färgen ? |
STi |
Men vad kallar dom färgen ska det stå ;) |
| Länk | |
STi |
Tack för infon :) Vart hittar ni all denna informationen ? ( om man får vara nyfiken) |
|
thar tittat på denna bmw och vill köpa kan ni hjälpa mig med listan? A015851 |
|
| Får ingen träff på VIN'et. Kan du dubbelkolla det? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.