AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.508

Samsung galaxy s4 mail till f11

Fr
1.133
Freude am Fahren
330E xdrive touring -25
Bytte precis tfn till galaxy s4 och upptäckte att det kom upp en mailsymbol i idriven. Men när jag går in under meddelanden i office så står det bara att det inte finns några nya e-postmeddelanden. Telefonbok och samtalslistor samt streama musik fungerar som vanligt. På bmw:s hemsida bekräftas att e-post skall synkas obegränsat m s4
. Har senaste mjukvaran i tfn och bil men någon inställning gör att eposten inte går över i bilen??
da
280
damaen
M135i xDrive
Har du kollat att du i advancerade alternativ för Bluetooth i telefonen har kryssat i meddelanden eller nåt sånt? Osäker på vad det kallas i S4..
Bi
3.797
Bianca
130iM-Sport LCI E87 2009/12

Nu har jag iof en s4 mini,men farsan har den "stora" S4an och där synkas allt automatiskt..
uppdaterade hans i dec när 4.3 kom [I9505XXUEMKF_I9505OXXEMK4]

535IAM-2011 (F10)

Kan kolla hans inställningar i S4an
Fr
1.133
Freude am Fahren
330E xdrive touring -25
När man parkopplar första gången så får man meddelande om att det är ok att synka kontakter samt samtalslistor. Någon förfrågan om e-post kommer aldrig så det verkar som någon inställning i telefonen. Kan inte se att det går ställa in nå¨got annat alternativ för Bluetooth i telefonen. Jag har tre olika mailadresser till inkorgen, bilen kanske inte klarar av att synka tre olika mailadresser?
Fr
1.133
Freude am Fahren
330E xdrive touring -25
Nu laddat den plötsligt ned telefonens alla sms vilket ju är trevligt. Msilen lyser dock fortfarande med sin frånvaro.
Visa användare
3.489
Narvselius
Alfa o BMW
Jag har en Ajfån så jag kan inte få mail ännu - men jag kommer ihåg att när jag kopplade 5s:en så skulle jag manuellt knappa in e-mailadress och lösenord. Möjligen för at den inte fick den infon från tfn, men det kan vara så att det krävs en manuell inloggning för att den skall synka...?

----
BMW CS/SC #6212
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.