|
|
|
|---|---|
|
Hej. Jag behöver ha min mobil fastsatt bredvid ratten (på ena luftintaget på mittkonsollen). Då kommer jag åt musiken och kan köra Waze GPS. Är det någon som satt telefonen på samma ställe och kan ge mig några tips på hur jag enklast kan dra fram ström till min hållare? Jag vill inte ha sladdar hängande utan en "snygg" installation. /R | |
| Vilken telefon/hållare hade du tänkt? Har hållaren intern kabeldragning? | |
| Jag har en note 3 där, gå in på skyddet.se och kolla upp brodit-hållarna. kör bara med vanlig passiv hållare utan sladd. | |
|
Jag har för tillfället en Samsung galaxy s3. Vet inte vilken hållare det blir. Kanske Brodits S3-hållare som klarar av ett skin, eller en standardhållare. I båda fallen skall jag dra in sladden under panelerna och försöka hitta ström under ratten någonstans. Har haft audi de senaste 10 åren och man "lär" sig liksom hur paneler etc sitter fast och vart man kan ta ström. Uppskattar alla former av tips i frågan :-) /R |
|
|
Jag kopplade in mig på cigg-uttaget som är strömlöst med avslagen tändning. Du får ta bort plasten runt växelspaken för att komma åt. Fjollorna kör fyra med respirator och ryggsäck. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.