|
|
|
|---|---|
|
Går i väntans tider efter min 320d GT som kommer v10. Eftersom jag är för snål för den underbara 25d motorn denna gång funderar jag på att öka effekten på annat sätt. Finns här någon på forumet som provat denna? Länk | |
| Om du pm:ar över din mailadress så ska du få lite matnyttigt. | |
|
26 1000 kr. Hahahaha! Snälla även om du är miljardär betala inte dom pengarna. superchip.co.uk är billiga och har riktigt bra mjukvaror. |
|
| Tack för ett uttömmande svar More! Jag hittar inte någon sw till F34 på superchip.co.uk. | |
Verdi |
För i h-vete. Köp INTE en box. Inte för något pris. Och absolut inte för 26 tusen!!! |
Verdi |
Anledningen till att du inte hittar någon mjukvara till din F34 är för att det inte finns någon. Finns bara boxar, och de är skit. Du borde köpt en 25d om du vill ha mer kraft. Verkar som chiptrimningens dagar är över... (har själv åkt chippat i 12 år med 4 olika bilar så jag är inte anti-trim) |
| Varför inte köpa BMW M Performance power kit ? Alla garantier mm gäller efter uppgradering. | |
|
Fick ett bra pris (25000:-) på AC Wienerschnizels box så jag köpte 2st. Bra att ha en i reserv om den ena går sönder. Min ursprungsfråga var om någon testat detta kit. Förväntade mig inte idiotsvar på detta annars seriösa forum. Trodde AC Schnitzer var ett seriöst företag som vet vad dom gör och då gjort en riktig optimering och kanske äver HW förändringar för detta pris. Det lutar istället åt BMWs PPK 147kW/420Nm för 15.500:- monterat och klart. Anledningen till att det inte blir en 25d är förmånsvärdet och att man inte får Advatagepaketet "gratis" om man väljer 25d motorn. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.