|
|
|
|---|---|
|
Har tänkt köpa en e70 ,max 330k Färg svart/vit eller grå. Tänker köra den 3år ca 6000mil. Vad skall man prioritera för bästa värde efter dem 3 åren? Har det någon betydelse om bilen gått 13.000 mil kontra 16.000 efter dem 3åren eller är det viktigt att ha så mycket utrustning som möjligt? Vad är värdeminskningen 40k/år? //J | |
|
Svårt att säga precis vad man ska prioritera, men en bil med mycket utrustning är ju nästan alltid lättare att sälja än en med lite mindre utrustning och samma miltal. Det är ju bara du som ska köpa bilen som kan avgöra vad du tycker är väsentligt att det finns på bilen du vill ha. Själv hade jag en del krav på utrustning innan jag köpte min. Det tog ca 4 mån innan jag fann ett ex som jag kunde tänka mig. Men så här i efterhand ångrar jag mig inte en enda sekund att jag tog tid på mig. Det var det väl värt. Om bilen gått 13000 mil eller 16000 gör nog inte gastronomiska skillnader på priset, utan snarare skicket, historiken och hur service är skött under tiden. Lycka till med ditt bilköp. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.