|
|
|
|---|---|
|
Jag är intresserad av denna bil, bor dock drygt 50 mil därifrån så jag har lite svårt att åka och titta på den. Är det någon här som känner till historiken på den, och har koll på företaget som säljer. Länk Vore väldigt tacksam för hjälp. Johan jope | |
|
Borde inte vara jättesvårt att ta reda på då den är svensksåld. Begär ut ett fax med tidigare ägare från Transsportstyrelsen, ring sedan föregående ägare. Dessa har nästan alltid mycket matnyttigt att komma med. Du kan också åka till en BMW-handlare i närheten, ibland hjälper de till men inte alltid. ------- //Lövet |
|
thekinglives |
Ser fin ut, men saknar kanske det viktigaste i utrustningsväg, Komfortstolar. Du kommer garanterat uppskatta en med komfortstolar. |
|
Har du pratat med säljaren? Om inte tycker jag att du ringer upp honom/henne så kanske du får svar på dina frågor och kanske även kan få några bilder på servicebok mm? Bilen ser fin ut och jag hade en E61 med sportstolar tidigare och tyckte jag satt riktigt bra i dem, visst är det skillnad på komfortstolarna jag har i min F11 men jag tror inte det är en dealbreaker för dig. |
|
| Den har manuell låda vilket är ovanligt på en 530 med den utrustningen. Själv hade jag föredragit automaten efter att ha haft en manuell E61 525dT tidigare. | |
| Den har manuell låda vilket är ovanligt på en 530 med den utrustningen. Själv hade jag föredragit automaten efter att ha haft en manuell E61 525dT tidigare. | |
Terry N |
Har för mig (inte helt säker tyvärr) att ngn på forumet var och tittade på en X3 (E83) hos dem, och blev Mkt besviken på det utlovade skicket. Sök i X3 tråden eller försäkring/värdering, i höstas var det. Mvh |
|
Tack för all värdefull information. Säljaren är skattkärrs, och jag har läst om killen som tittade på X3´an, det gör mig lite misstänksam på hur seriös säljaren är. Jag har varit i kontakt själv och fick väl ett OK intryck. Manuell låda och sportstolar vill jag ha så det är ok. Skulle vilja ha en Bluetooth integration också, men tror att det går att eftermontera |
|
|
Men varför vill du ha en diesel med manuell låda? Delar helt Gorbans kommentar ovan. /Anders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.