|
|
|
|---|---|
| Vilken vinge tycker ni är snyggast på en 325:a E30??? | |
|
Nja, svårt att säga.. Snyggare utan vinge. Tycker egentligen att vinge är lite 80-tal.. Mvh |
|
|
Paintball: Du hann före.. www.malte-racing.com |
|
|
Jag tycker att M-Tech type 2 är snyggast. Man kan köpa en kopia på www.nfs.nu No turbo shit, just real V8 power! |
|
|
Jag tycker att M-technic dubbel vinge sitter som en smäck på e30. Har självklart en sån men ingen bra bild. hittade dock många bilder här. gillar dock inte rieger prylarna han har. Länk |
|
Speedemon |
M3 evo med den lilla flärpen är klart fränast! sen slänger man dit en dekal på undersidan av flärpen så blir det helrått! *nä, jag har inte vuxit upp än* ..:badass toys for badass boys:.. |
|
Personligen tycker att jag "stora-m-pkate-vingen" är väldigt ful på E30! Det är för mycket för en sån liten bil...köp alpina vingen, den liknare den lilla vingen fast är lite större och snyggare! /Manray/ |
|
|
Jo,tycker oxå "M-tech" vingen är rätt okej...tycker nästan vanliga M-tech är snyggare än version 2.. Varför tycker ni de e fult me vinge på E30? måste ju göra den "fula" bakdelen på E30 snyggare..!! |
|
318 iS M3 |
AC Schnitzer. Jag vet inte varför de borde göra en egen bmw bil som Alpina. Allt de har stil och finare än alla andra märken. |
| Gör AC Schnitzer vingar till E30? | |
318 iS M3 |
Inte en aning. Jag trodde att det var till en e36:a Sorry |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.