|
|
|
|---|---|
|
Vad uppskattar ni markandsvärdet på en 525i M-sport E60 manuell -05 13900 mil? Lätt/svår att sälja? Bilpriser.se säger cirka 100 tkr. Har fått bytesförslag. Modellnamn: 525I OL Utförande: Europa Ange kod: NE51 E-kod: E60 Kropp: Limousine Styrning: vänster Dörrar: 4 Motor: N52 - 2,50 l (160kW) Drive: Bakhjulsdrift Växellåda: manuellt Exteriör färg: Black 2 ( 668 ) Inredning: Läder Dakota / beige 3 (LCBA) Produktionsdatum: 2005/12/13 Arbete: Dingolfing Kod Standardutrustning Standardutrustning S216A Servostyrning Servotronic HYDRO STYRNING-SERVOTRONIC S548A Kilometer hastighetsmätare Km-kalibrerade hastighetsmätare S785A Vita blinkers Vita blinkerslampor S851A Tyska versionen Språkversion Tyska Kod Specialutrustning Extra utrustning S1CAA Val COP relevanta fordon Val av COP berörda fordon S2NPA BMW LA hjul M Dubbeleker 135 BMW lättmetallfälg, talade M dubbel 135 S302A Larm Alert-systemet S320A Utelämnande av modellbeteckningen Bort, modell bokstäver P337A M Sportpaket M Sportpaket S339A Shadow Line Shadow Line S428A Varningstriangel och förbandslåda Varningstriangel och förbandslåda S438A Ädelträutförande Ädelträutrustning S442A Mugghållare Mugghållare S456A Komfortsaete med minne Komfortsaete med minne S465A Genomlastsystem Genomlastsystem S494A Värme förarplats / passagerare Värme förarplats / passagerare S502A Strålkastarspolare Strålkastarspolare S508A Parkeringsdistanskontroll (PDC) Parkeringsdistanskontroll (PDC) S522A Xenon ljus Xenon Light S534A Klimat Klimatautomatik S540A Hastighetskontroll Farthållare S609A Navigation Professional Navigation Professional S644A Förberedelse mobiltelefon m. Bluetooth- Förberedelse mobiltelefon m Bluetooth S698A Area Code 2 för DVD Area Code 2 för DVD S704A M Sportchassi M Sportchassi S710a M lädersportratt M lädersportratt S715A M aerodynamik-paket M aerodynamik-paket S775A Headliner antracit Innertak antracit S842A Kallt land version Kallklimat version S850A Ytterligare. Tank av gasexport Ytterligare Export tankning S863A Återförsäljare Bygg Europa Återförsäljare register Europa S877A Crossover Eliminering drift Ta bort korsmönster operativa S885A Board litteratur svenska Ombord fordon svenska litteraturen S896A Daytime Running Light Dagtid körning strömbrytare S8SAA Land-upplåsning Navigation. Navigation tillgång begäran, land-spec. S8SPA Kontroll COP Styrenhet COP /Anders | |
|
Det är en -06 men det gör inte många kronor extra. Billigaste 525 E60 med M-paket på blocket börjar på 95' Runt 100k tror jag nog man kan få ut om den är i skapligt skick. /Martin |
|
|
100-110' borde inte vara några problem att få om den är i bra skick och har bra historik. M-sport, komfortstolar och Navi prof samt sv-såld och relativt låga mil gör den attriktiv vid försäljning. Däremot är svart solid kanske inte mest efterfrågade färgen och de kan se sliten och repig ut. --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
|
Tack för input. Jag ligger väl antagligen lite högt i pris på den bilen som jag skall sälja? Länk /Anders |
|
|
Har du fått något förslag till mellanskillnad? 20-30 tycker jag låter rimligt. --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
|
Ja att byta jämnt men det har jag sagt nej till av flera skäl, bl a för att det är ingen mening och för att jag anser att bilen jag säljer har ett högre värde och att jag vet att ägar- och bilhistoriken är helt fläckfri. /Anders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.