|
|
|
|---|---|
|
Hur känns denna prissatt? Jag har noll koll känner jag. Jag vill inte betala mer än 15k för en extrabil. Länk | |
|
För 15k får du ett blårykande och rostigt vrak med uttänjd kamkedja. För 25k bör detta vara åtgärdat. Har du frågat säljaren/tittat på bilen? Den både kan vara prisvärd eller för dyr beroende på var på skalan den placerar sig. ------- //Lövet |
|
|
Min kompis köpte en liknande för 16t för ett år sedan. Ej rostig men import från tyskland med skinn, ca 18t mil Jag har själv en liknande men den har gått 29t mil |
|
|
Hej, jag betalade 30k för min Aero -02 facelift i höstas, 15000 mil, välutrustad sv-såld och i perfekt skick... För en -00 på samma miltal om skicket är ok och uppdateringarna är gjorda vilket de till 99% är, så är väl inte ett pris mellan 15-20k helt orealistiskt lite beroende på hur däck/service ser ut osv. |
|
| Tackar för svaren. Ska försöka komma iväg och titta på bilen imorgon om jag får tag i säljaren. | |
![]() 1.360 Bruksbil
Volvo V70 T5 Summum -05 Sommarbilar Ford Scorpio 2,9I GLX -94 Mercedes E55 AMG -06 Mercedes 500E -92 |
Blev det någon Aero? :) |
| Nej, har inte köpt någon SAAB. Blir nog en VW Caddy istället som får bli kompis med 525an. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.