|
|
|
|---|---|
|
Andra gången på ganska kort tid som jag ser en olycka. Idag cyklandes hem från jobbet så såg jag att 2-3 pers stod och glodde åt samma håll, när jag passerar kommande infart så ser jag att de tittar på en brinnande svart BMW 3-serie Compact av nyare årsmodell strax utanför cityringen i Västerås (ung korsningen vid Kopparlunden). Ur motorrummet slår det lågor som blir meterhöga och efter en stund börjar det ryka friskt. Någon minut senare kommer brandkåren och släcker, därefter polisen. Varför hade man inte sin kamera med sig!? | |
|
Tydligen ett vanligt problem här i Linköping.... Inte bara BMW´s, kompisens fina Alfa blev uppbränd senast. Att folk inte kan låta folk ha sina saker ifred. /Kristian |
|
|
Asså var det elfel eller hade han krockar eller var det bara skadegörelse ? Länk |
|
|
Kompisens Alfa började brinna mitt i natten för att nå´n ville att den skulle göra det... /Kristian |
|
|
För mig såg branden ut som om den uppkommit pga elfel eller dylikt, bilen stod parkerad vid en husvägg mellan två bilar. Tror inte att personen som kört bilen mosade rätt in i väggen heller.. Förardörren stod öppen. Har själv varit med om att en Saab börjat brinna rätt som det var vid en mack i Sala, det var på den tiden min mors bil.. Men det fixade hon med lite snö (!) |
|
| Den som har en 316 -01 bör nog akta sig ;-) Alltid intressant att veta mer än att det var en svart 3-serie.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.