|
|
|
|---|---|
|
Länk Rätt pris? Står inget om v-däck och inte frågat än. | |
|
Sneglat på denna. Verkar riktigt fin och hade jag inte behövt kombi hade jag varit väldigt intresserad. Prova 225? CG |
|
| Ser fin ut. Den har ju en sexa också så den spinner fint. Vinterdäck följer nästan aldrig med när man köper begagnat av märkeshandlare. Man undrar ju vad de gör av alla däck som följer med inbyten. | |
|
Säljer i butiken bredvid alternativt använder om de behöver bjuda på däck vid prutning. Sen så är det en del spekulanter som behåller sina däck också. Allt är en förhandling. ------- //Lövet |
|
| "Nej vinterdäck ingår inte men det är klart att jag kan ordna fram en uppsättning riktigt bra begagnade från denna bil... för denna bil menar jag" Joråsåatt det är inga problem, men då kan jag ju inte gå ned i pris, det förstår du nog..." | |
|
Riktigt fin spec! Saknar navi dock, men har mycket annat. Aktiv styrning på F10/11 är coolt, då bakhjulen också svänger :) Code Equipment S1CDA Brake Energy Regeneration S2K1A BMW LA wheel, V Spoke 236 S4ATA Interior trim finishers black high-gloss S548A Kilometer-calibrated speedometer S1CBA CO2 package S230A Extra package, EU-specific S248A Steering wheel heater S255A Sports leather steering wheel S258A Tire with run-flat functionality S2PAA Lug bolt retainer S2TBA Sport automatic transmission S2VHA Integral active steering S302A Alarm system S316A automatic trunk lid mechanism S320A Deleted, model lettering S428A Warning triangle and first aid kit S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S456A Comfort seat with memory S465A Through-loading system S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S496A Seat heating, rear S4URA Ambient interior lighting S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S534A Automatic air conditioning S536A Auxiliary heating S644A Preparation f mobile phone w Bluetooth S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6FLA USB/Audio interface S704A M Sports suspension S760A High gloss shadow line S761A Individual sunshade glazing S775A Headlining anthracite S842A Cold-climate version S850A Additional Export tank filling S853A Language version English S863A Retailer Directory Europe S877A Delete cross-pattern operation S885A On-board vehicle literature Swedish S896A Daytime driving light switch S8KAA Oil-maintenance interval - 24 months/30,000 km S8SMA Car ident. number visible from outside S8TFA Active pedestrian protection S8TGA Thiefproofing device S8V2A Label |
|
| Finns massor av beg hjul på blocket. Köp bilen och hitta vinterhjul på blocket. | |
| + på den Jabbal. | |
|
sitter året runt däck på. Vad tror ni en normal 3000mils service går på? ska göras vid ca 12500mil |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.