|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Nu har han hittat en annan! Någon som har tittat på eller vet något om denna? Länk Gått lite enligt mätaren iaf! |
|
|
Om jag inte minns fel så har detta företag varit uppe tidigare i trådar med bilar som inte är helt ärliga. ___ //Ulf |
|
| Ja jag har letat trådarna där det står om skruvningen. Men de jag hittar handlar bara om "Gabriel" som trevlig. Det var inte riktigt vad jag var ute efter | |
|
Finns lite trådar här på forumet om företaget. /Anders |
|
| Jag hittar tyvärr bara en om Skånska Bil med 20 inlägg där RedFender prisar företaget. Men det känns inte som en trovärdig källa tyvärr. | |
|
Varför har dom angivit två olika reg nummer? Varningsklocka nr 1. Sent uttagen 2005:a, årsmodell 2006. Italienimport. Här är extrautrustningen: S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles S319A Integrierte Universal-Fernbedienung Integrated universal remote control S430A Innen-/Aussensp. mit Abblendautomatik Interior/outside mirror with auto dip S441A Raucherpaket Smoker package S4MLA Interieurleisten Pianolack schwarz Interior strips, piano lacquer, black S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC) S524A Adaptives Kurvenlicht Adaptive Headlights S601A TV-Funktion TV function S609A Navigationssystem Professional Navigation system Professional S610A Head-Up Display Head-up display S620A Spracheingabe Voice control S644A Vorbereitung Handy m. Bluetooth Preparation f mobile phone w Bluetooth S672A CD-Wechsler 6-fach CD changer for 6 CDs S677A HiFi System Professional DSP HiFi System Professional DSP S698A Area-Code 2 für DVD Area-Code 2 for DVD S855A Sprachversion italienisch Language version Italian S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe S877A Entfall Überkreuzbedienung Delete cross-pattern operation S884A Bordliteratur italienisch On-board literature, Italian S8SAA Freischaltung Navigation länderspez. Navigation access request,country-spec. S8SPA Steuerung COP Control unit COP Varningsklocka nr 2 är priset då den är ganska välutrustad, har väldigt få mil för att vara från 2005 och verkar enligt bilderna iaf vara i väldigt fint skick (interiören ffa). Det känns som att den borde ligga runt närmare 299 tkr i min värld iaf men tyvärr har alla dessa mindre och en efter annan oseriösa bilhandlare tryckt ner priserna på alla sydeuropeiska importbilar av denna sort. Jag anar tyvärr ugglor i mossen men det krävs mycket mer forskning i denna bil för att vara säker så att säga. Kolla historiken i Sverige och innan dess. Kolla service från start och vad datorn visar idag. Kolla eventuella skador/fel med motor, vlxlåda eller små elfel etc. Provkör och kontrollera växellåda, koppling och rytmen i bilen. Även hur den beter sig när man svänger i olika hastigheter, hur den beter sig generellt i olika hastigheter och hur den bromsar t.ex. Det är dock inget företag jag hade köpt en M6 av tyvärr alltså! |
|
| Tack så mycket! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.