|
|
|
|---|---|
| M3 -94B , svart , import -96 , 17000 mil , 2 ägare i Sverige , full serv.bok , fint skick , klima , takl... Vad skall jag ge ?? | |
|
Tjenare. 17.000 mil är inget direkt plus, men personligen skulle jag inte tveka om priset är rätt. Skulle tippa på ca 140.000:-. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
| han begär 120.000:-... | |
|
M-testa den och köp den om den är så fin som han säger att den är.. Länk |
|
|
Tjenare igen. Låter som helrätt pris. Som wrath skriver, M-testa o köp. =) /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Jag köpte en -94 M3 individual med lila skinn (samma som lacken) stora ac:en, stora ljudpaketet, stora datorn, 10 000 mil, en ägare i sverige och en i tyskland, import sept -99, 18" momo fälgar med nya däck.... 130,000 ----------------------------- "Second place is the first loser" /// Mvh Laurin |
|
| Den är M-testad , utan anmärkning... | |
|
Bra bil för relativt lite pengar. Mitt råd: KÖP //Marin |
|
|
Tjena! Om det är bilen som finns i blocket för 120 000:- i Mora så har jag varit o kollat på den o den var då inte i ngt fint skick o saknade dessutom stämplar i boken från ca 12 000 mil o framåt. Fast jag vet inte, 120 000:- kanske den är värd iaf. Mvh Jens |
|
| Nej...det är inte bilen i Mora... | |
|
Tjenare. M-testad utan anmärkning låter väldigt bra. Bara o slå till innan nån annan hinner före. =) /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.