|
|
|
|---|---|
|
någon som kan tipsa om trim (seriöst och på det sättat man ska öka effekten) Tips på trim till 325d och 525d 204hk motorn Kollat BSR de hade inte just nu, men kan komma. | |
|
superchip.co.uk är störst i UK och har rimliga priser 3-4000 kr inkl handdator. evolveautomotive.com är också duktiga på BMW dock lite dyrare. Finns massor av folk som kör superchip och evolve på e90post.com så mjukvarorna är beprövade. Dom brukar även ha erbjudande där då och då. Att betala 7-9000 kr hos Vtech eller BSR är helt bananas tycker jag. |
|
| tomboso: Du har PM | |
|
-Kolla Tekniktema! -Jag använde mig av dom för 1 vecka sedan och är jättenöjd!( 325d 197hk) -dom tar 4900kr för en handenhet och en trimfil, men jag lyckades pruta till 4300kr! billigare än vtech och bsr och mycket bra support dessutom! |
|
|
Hör med svensk motoroptimering också. Jag kör med deras programvara och är nöjd. Tror också att de kan ha prestandatider redovisade på hemsidan eller på Facebook. 996turbo |
|
| Körde steg två med v-tech 300hk/600nm helnöjd, visst inte billigast, men jag tror man får vad man betalar för. Körde med automat och begr på 1&2:an. | |
| Gott folk, TS söker efter 204hk varianten och inte 197hk. | |
| 3MW, jag hade just exakt 204hk modellen 325dA-11 | |
|
Om du kör på evolve automotive genom mig så får du 20% rabatt direkt. Kör med deras tune på min 335d och jag är supernöjd! |
|
|
Är det alltså samma motor i 325d (204hk) som i 330d!? Verkar ge riktigt hyfsat med effekt på steg1, 300hk, och bra prestanda! Länk 996turbo |
|
|
-Ja det verkar vara samma motor som i 330d! -Ännu bättre att automatlådan också är samma som i 330 och 335d! -Vilket betyder att den borde tåla ordentligt med vridmoment! -Om du går in på realoem.com kan du själv gå in o kolla vad för motorer o lådor o dyl. som är på de olika modellerna! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.