|
|
|
|---|---|
|
Tjo, Delar till en sån här, var hittas dessa? Har en sån här till förfogande med endast två ägare men den behöver lite kärlek efter att ha stått senaste 20 åren (visserligen torrt men ändå..). Har kollat med BMW men dom visste inte speciellt mycket alls. Har kollat eBay men där är utbudet begränsat, speciellt om jag vill ha lite mer speciella grejer som lister o annat. Har någon något förslag? Mvh | |
|
Gå in på www.realoem.com och kolla vilka delar som finns att köpa fortfarande. En del är NML:at (nicht mehr lieferbar) men generellt har BMW ganska mycket reservdelar i sitt sortiment - hur prisbilden är låter jag vara osagt... Jag vet t ex. att de hade originalturboaggregat till 2002turbo för några år sedan men de var ruggigt dyra....dock kan de ha utgått. Det är som sagt bara att kika i realoem! Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Mkt finns på bmw,och med en global sökning hittar du allt :) Men har du en dubbeli eller en turbo eller är det en dubbeli som någon turbokonverterat? Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Länk Länk Länk Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.