|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
a) Rolls Royce Phantom Coupé (ej drophead) b) F01 Länk c) F01 Länk d) 1-serie Länk 3) E38 Länk Fråga mig inte var 1-serien kom ifrån :) Mest en rolig färg tror jag (dessutom en väldigt oklar prisklass tyvärr) |
|
|
a) obegränsad budget? Koeningsegg Agera R b) budget på 1 miljon? Ferrari F430 Scuderia c) budget på 500 tkr? Volvo XC60 2014 d) budget på 200 tkr? BMW E90 diesel e) budget på 75 tkr? Volvo V70 d5 |
|
|
Viktiga egenskaper - harmonisk drivlina - köregenskaper och vägkänsla - pålitlig - plats för en familj med packning - dragkula för släp A) Porsche Panamera Turbo B) Porsche Panamera C) BMW F31 335i alt F11 535i D) BMW E61 530i E) Behåller min BMW E39 525i |
|
|
Obegränsad budget: Rolls-Royce Ghost, V-Specification Länk 1 MKr: Aston-Martin Rapide (beg) Länk 500000kr: Porsche Panamera 4S (snart så..) Länk 200000kr: BMW 335iT Länk 75000kr: Ford Mondeo ST220 kombi Länk |
|
|
a) obegränsad budget? - Range Rover Autobiography SDV8 b) budget på 1 miljon? - Range Rover Vogue c) budget på 500 tkr? - Freelander 2 SD4 HSE d) budget på 200 tkr? - Lada Niva med alla tillbehör :) e) budget på 75 tkr? Ingen aning! Valde efter nybilspriser och evoque går bort eftersom bagaget är för litet! |
|
|
Såg att analysen var efterfrågad också! - Bra framkomlighet - Stort bagageutrymme - Hög markfrigång >20cm. - Ingen ljus skinnklädsel :) - Får dra tungt (alla utom Lada Niva men den är fin :)) |
|
| Lada - den var otippad! Du måste bo på en leråker utan tillfartsvägar! | |
|
Tillfällighet? Veckans köp, LADA! Länk |
|
|
a) Mercedes S65 AMG - Världens bästa bil b) Range Rover - Världens näst bästa bil c) Nissan GT-R - Hårig d) BMW 550i/6 E60 - Prisvärd e) Audi A8 -05 - Mycket bil _______________________________ Expected delivery end of May. REx, Laurusgrau, Loft, LED etc. |
|
| ...och ändå blir det en i3..? ;) | |
| Ja, har aldrig känts så rätt även att tillbehörslistan blev lång. Förutom det uppenbara så diggar jag den höga sittställningen och den moderna interiören. i3 är också större än man tror och som många säger, mindre ful i verkligheten =) | |
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Nissan GT-R alla ggr. "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." BMW CS #05XXX |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.