|
|
|
|---|---|
| Tjenare rätt ny med 335a å ja tänkte chippa den och undrar va man ska köra med någon som har nått bra förslag? | |
|
Här har du en sju år gammal tråd aktiv tråd med ett antal tusen inlägg Länk . Där bör du finna svar på din fråga... MVH Christofer |
|
| Men ja tänkte de har ju kommit lite nyare boxar samt sitta å läsa igenom så många inlägg tar hela natten :) men tack för ditt svar mvh viktor | |
|
Alla kommer säga olika, men jag rekommenderar Cobb. Kör själv Cobb lika som så många andra och jag är mer än nöjd. Om du vill ha lite att läsa och så finns den långa trimtråden angående 335or här på autopower eller så går du in på e90post.com Här finns det en lista som jämför alla olika trim till N54 motorn, Den ligger som sticky högst upp. Länk |
|
| /thread | |
| Jb4 är inget att ha eller? | |
|
Läs stickyn som HM länkade till. JB4, COBB, Procede etc. är samtliga bra tunes för N54, en helt annan division är svenska varianter som vtech, itsfun osv. När du läst kan du ställa detaljfrågor i den större 335-tråden som också länkades här uppe. |
|
|
Cobb! Enklast och flexibelt. Vill du ha någon att beklaga dig till när stiften behöver bytas eller motorn läcker boost så kör med "verkstadstrim" typ GIAC eller VTech. Boxarna JB4 eller Procede är lite spexigt men snarare ett komplement till flash idag. Välkommen till "N54-gänget"! |
|
|
Jag har JB4 i min och är jeffligt nöjd med hela konceptet. Extremt lättmanövrerat, grym support och riktigt fin prestanda. I slutändan blir du antagligen nöjd oavsett vad du väljer, så länge du håller dig till någon av de större och mer välrenommerade leverantörerna. Lycka till! |
|
| Tack för alla svar :) tänkte beställa allt från burgurtunging jn4 ic insugsrör tail dump ventil down pipe å filter men ska nog forska lite mer i de :) mvh viktor | |
|
Det blir nog bra. Tror jag har sett din bil på vägarna runt Krokslätt. Kan jag ha rätt? |
|
| Japp de stämmer bra :) jobbar å bor i möndal ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.