|
|
|
|---|---|
| Var inne med min bil för kontrollbesiktning där dom påstod att ena bromsröret hade blivit rostskadat. Påpekade för killen att rören är bytt för ett år sedan och tror knappast att röret kan ha fått rostangrepp redan men han stod på sig. Jag blev osäker så jag tog bilden till jobbet och gjorde rent röret och fram kom ett bromsrör utan något rostangrepp eller så. Nu har jag ett återbesök för att visa upp rören, bara åka dit, betala och vara glad eller?, nja kanske ska ta en fight då dom hade fel.. | |
|
Ta fighten, nu när marknaden är avreglerad är de mer lyhörda på vad kunden säger! Min bil: Länk |
|
| Du ska be hallchefen att förklara sin personals agerande, var synd du kom av dig du skulle krävt att besiktningsmannen hämtade sin chef när du var där. | |
|
Fight! De underkände min bil felaktigt för några år sedan och fick betala 1000:- i ersättning för det. MVH Jimmy |
|
| Jag brukar alltid vara med när de undersöker bilen. Brukar exempelvis alltid bli diskussion om avtagbar dragkrok, hur den ska fungera osv. Dessutom kan det vara bra att få kika undertill när man inte har tillgång till lyft själv. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.